رونمایی از هویت بصری جدید گروه باران

رونمایی از هویت بصری جدید گروه باران
1398/06/09

رونمایی از هویت بصری جدید گروه باران

ری‌برندینگ، در لغت به‌معنای بازسازی تصویر برند از نو می‌باشد. به‌عبارتی ایجاد تغییرات عمده در ظاهر برند، و یا به‌‌طور کلی حسی که مخاطبان نسبت به آن برند دارند. به هنگام بازسازی یک برند ممکن است لوگو، بسته‌بندی‌، طراحی سایت، متریال‌های بازاریابی، عناصر تبلیغاتی و هر چیز دیگری که مربوط به کسب‌وکار است به‌صورت همه جانبه‌ای تغییر کند و به شکل و شمایل جدیدی دربیاید. 

 

ری‌برندینگ دارای مزایای فراوانی است، اما تنها برای کسب وکارهایی ارزشمند است که واقعا به این فرآیند نیازمند بوده‌اند. بسیاری از کسب و کارها بدون این که نیاز شدید خود به ریبرندینگ را احساس کنند، به انجام آن دست می‌زنند. این درحالی است که قبل از هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام برای شروع و انجام این فرآیند که دقت، تمرکز و مطالعات سازمانی و عمومی بسیاری را می‌طلبد، باید به این موضوع بطور وسیعی اندیشید.
 

همچون سازمان‌ها و کمپانی‌های بزرگ و سرشناس دیگر که از گذشته تا کنون اقدام به تغییر لوگو و هویت بصری‌شان کرده‌اند، گروه باران نیز به دلایل مختلفی که پس از بررسی‌های فراوان به دست آمده، تصمیم به ایجاد تغییرات چشم‌گیر و نوین در هویت بصری‌اش گرفت. در همین زمینه پروسه بازطراحی هویت بصری در سال ۱۳۹۶ آغاز شده و این پروژه به استودیو چپ‌چین واگذار گردید.

 

شهریور ۱۳۹۸ مصادف با سیزدهمین سال تولد گروه باران است. اکنون سیزده سال از آن روزها می‌گذرد که این گروه به عنوان اولین ارائه دهنده سبک جدیدی از زندگی، در سپهر اقتصاد و صنعت ساختمان ایران رخ نموده است و همچنان مسیرش را در افقی روشن و به سوی چشم اندازی با شکوه طی می‌کند.

 

سیزده سال، برای عمر یک برند، چندان زیاد به نظر نمی‌رسد اما برای آن‌ها که ناباورانه به آغاز مسیر دشوارمان می‌نگریستند گواه رسیدن به موفقیتی شگرف است. کمتر کسی باور داشت که این سطح از خدمات میسر شده و ارائه سبک متفاوتی از زندگی در هتل برج های باران، سربلند از آزمون‌های متعدد بیرون آید؛ اما تداوم تلاش صادقانه برای جلب رضایت مشتریان و ثبات قدم در عمل به تعهدات، از گروه باران برندی قابل اعتنا و قابل اعتماد ساخته است.

 

اکنون جوانه‌ای که از باران رسته است، می خواهد تا آسمان قد برافرازد و شاخ و برگ موفقیت هایش را همچنان بگستراند. باید ماند و تاب آورد، باید راه را چنان رفت که روزی حتی اگر نباشیم، فرزندانمان صدسالگی باران را جشن بگیرند.

 

ویدئوی لوگو و هویت بصری جدید گروه باران را که پس از ۲ سال به ثمر رسیده، به بهانه و یُمن تولد سیزده سالگی آن رسما رونمایی می‌گردد. این ویدئو را می‌توانید در آپارات به تماشا بنشینید.

نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به گروه مهندسی باران می باشد طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط توسعه فناوری اطلاعات اینتک