شوپارد، تک خال دنیای مد

شوپارد، تک خال دنیای مد
1397/06/06

شوپارد، تک خال دنیای مد
شوپارد، تک خال دنیای مد
شوپارد، تک خال دنیای مد
شوپارد، تک خال دنیای مد
شوپارد، تک خال دنیای مد

 هر جاده هر چقدر سخت و طولانی با اولین قدم‌ها آغاز می‌شود. خانه جواهر شوپارد هم اگر چه عمری به قدمت اواخر قرن نوزدهم دارد اما با تولید اولین ساعت جیبی کورنومتری ساخت لویی اولیس، شوپارد تأسیس شد. سال ها بعد، تغییرات اولیه توسط پسر بنیانگذارش، آندره، قدم های محکم‌تری شد تا شوپارد را به نام های بزرگ آن روز نزدیک‌تر کند. همکاری با یک جواهر ساز با نام «شیفل»  باعث شد تا روند رو به رشد شوپارد به سمت جهانی شدن پیش برود. از ساخت ساعت هایی به سبک جواهر و الماس گرفته تا مجموعه های منحصر به فرد و با عیار بالا که چشم های همگان را خیره به زیبایی بی نظیر، طراحی‌ها و سنگ های صیقل خورده می‌کرد. روزهای بزرگ با آرزوهای بزرگ در راه بود؛ شوپارد برند جدیدی شد که مرزهایش از سوئیس گذشت و نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

 
تک خال دنیای جدید
کارولین شیفل، طراح و مدیر خانه جواهر شوپارد، سبک جدیدی از هنر جواهر سازی را در کنار تبلیغات مدرن وارد دنیای مد و برندینگ اروپا کرد. دهه 1990با حضور مدیران و طراحان جوان و مستعد، نقطه عطف بزرگی برای این برند شد. استفاده از بهترین مواد مصرفی، طراحی های خاص و در عین حال نوگرا، شوپارد را پدیده آن سال‌ها کرده بود. فرش قرمز کن اما تک خال شوپارد برای ورود به قرن بیست و یکم بود. در همکاری با جشنواره کن، کارولین شیفل توانست با طراحی دوباره نخل طلای این جشنواره در سال 1998، شریک رسمی این واقعه هنری و فرهنگی در دنیای هنر و صنعت شود و فرصتی برای به نمایش گذاشتن زیبایی هایش در کنار چهره های سرشناس دنیای سینما داشته باشد.
 
الماس‌های رقصان 
مجموعه جواهرات شوپارد شهره به داشتن نگاهی متفاوت به ساعت و زیبایی است و کمپین«الماس های شاد» از این مجموعه نگاهی پر انرژی دارد به روح آزاد زنانگی. از سال 1976 مجموعه الماس های شاد، مجموعه ای برای اهل تفریح و بازی و به عنوان مظهر مهارت و روحیه نوآوری این برند عنوان شده است. روح این کمپین جدید پر انرژی و نوآور تصویر شده و نشان دهنده زندگی در لحظه یک خانم جوان و کمال گراست.
این شادی را دو عکاس مد جوان و تجربه گرا،«جاستین وو » و «لویجی لانگ» به تصویر در آورده‌اند.این کمپین این روزها برای بانوانی که به دنبال تفاوت‌اند و زیبایی اصیل، به نمادین‌ترین مجموعه«شوپارد» بدل شده است.
این مطلب در مجله شماره 11 نشریه خانه نو منتشر شده است.
 

 

نظرات:

loader
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به گروه مهندسی باران می باشد طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط توسعه فناوری اطلاعات اینتک